Skip to main content

Yleistä myClub-tunnuksesta

myClub-tunnuksella (sähköposti + salasana) kirjaudutaan sisään myClub-palveluun. myClub-tunnus on henkilökohtainen ja yhdellä henkilöllä tulee olla vain yksi myClub-tunnus.

myClub-tunnuksella hallinnoidaan yhtä tai useampaa jäsentiliä samassa tai eri seuroissa. Voit siis kirjautua useiden seurojen myClub-sivuille samalla myClub-tunnuksella. myClub-tunnus mahdollistaa, että kaikki lapsen huoltajat voivat hallinnoida omilla henkilökohtaisilla tunnuksillaan lapsen tai lapsien jäsentilejä. Alle 13-vuotiaan lapsen huoltaja voi myös antaa luvan lapsen itse hallinnoida omaa jäsentiliään.

Huomaa

myClub-tunnus liittyy oleellisesti myös EU:n yleiseen tietosuoja-asetukseen (GDPR). Alle 13-vuotiaat tarvitsevat vastuuhuoltajan luvan yhteisöpalvelujen käyttöön. myClub-tunnuksella hallinnoidaan alle 13-vuotiaiden henkilöiden lupamenettely palvelun käytöstä.

Unohtunut salasana#

Mikäli olet unohtanut salasanan, voi alustaa itsellesi uuden salasanan helposti myClubin kirjautumisivulla joko selainversiossa tai mobiilisovelluksessa. Salasanan voi alustaa uudelleen, mikäli sähköpostiosoite on määriteltynä myClub-tunnuksellesi.

  1. Klikkaa Salasana unohtunut? -linkkiä.

  2. Syötä sähköpostiosoitteesi.

  3. Avaa sähköposti ja seuraa ohjeita. (Mikäli et saanut viestiä, tarkista roskapostikansio.)

Sähköpostiosoite muuttunut#

Mikäli sähköpostiosoitteesi on muuttunut, pyydä seuran toimihenkilöä (joukkueenjohtaja, valmentaja, seuratyöntekijä jne) vaihtamaan jäsentilisi sähköpostiosoite jäsenkortistasi ja lähettämään sinulle aktivointilinkki.

Saat jäsentilin aktivointilinkin uuteen sähköpostiisi, jota klikkaamalla pääset ottamaan jäsentilin käyttöön. Lue ohje jäsentilin rekisteröimisestä.

Samalla luot uuden myClub-tunnuksen uudelle sähköpostillesi, mikäli sitä et ole vielä luonut.