Skip to main content

Sopimukset

Paketti#

Välilehdellä näet seurasi käytössä olevan myClub-paketin. Pääkäyttäjä voi päivittää seuralle uuden paketin klikkaamalla Ota käyttöön (Pronssi > Hopea & Hopea > Kulta) tai olemalla yhteydessä myClub-tukeen (Kulta > Hopea & Hopea > Pronssi).

Valittavissa olevat paketit#

  • Pronssi
    on tarkoitettu harrasteporukoille ja pienille seuroille. Rajoituksia ominaisuuksissa. Lisäpalveluista Verkkomaksut tilattavissa.

  • Hopea
    sopii suurimmalle osasta seuroja. Kaikki myClubin ominaisuudet käytettävissä. Myös kaikki lisäpalvelut tilattavissa (Asetukset > Lisäpalvelut). Sähköpostituki pääkäyttäjille.

  • Kulta
    sopii suurseuroille, joilla on paljon jäseniä. Huoleton paketti kiinteällä perushinnalla. Kaikki myClubin ominaisuudet käytettävissä. Myös kaikki lisäpalvelut tilattavissa (Asetukset > Lisäpalvelut). Sähköpostituki ja etäkoulutus (1h) kaksi kertaa vuodessa pääkäyttäjille.

Tutustu tarkemmin pakettien sisältöihin ja lisäpalveluihin myClub-hinnastosta.

Vanhojen asiakkaiden siirtymäaika#

Vanhoille (ennen 1.2.2021 tilanneille) myClub-asiakkailla on voimassa Perinteinen paketti 31.1.2022 asti. Vanhat asiakkaat voivat milloin tahansa päivittää uuteen pakettiin myClubissa (Asetukset > Sopimukset).

Siirtymäajan jälkeen (1.2.2022) Perinteinen paketti vaihtuu automaattisesti seuralle edullisimpaan pakettiin (Pronssi/Hopea/Kulta) huomioiden seuran jäsenmäärä ja käytössä olevat lisäpalvelut.

Ominaisuudet uusissa paketeissa#

Seuraavat ominaisuudet ovat voimassa vain paketeissa Hopea ja Kulta. Pääkäyttäjä voi päivittää seuralle uuden paketin helposti myClubissa Asetukset > Sopimukset-sivulla.

  • Arkistoitujen jäsenten automaattinen poisto
    Pidä jäsenrekisteri automaattisesti ajan tasalla: valitse säilytysaika, jonka jälkeen arkistoidut jäsenet poistetaan automaattisesti.

  • Jäseniä muistutetaan tarkistamaan tietonsa
    Helppo tapa pitää jäsenten tiedot ajanmukaisina: valitse aikaväli, jonka aikana jäseniä muistutetaan automaattisesti jäsentietojen tarkistuksesta.

  • Jäsenkenttien näkyvyys
    Määrittele jäsenkentät, jotka jäsenet voivat valita näkyviksi seuralle tai julkisesti. Voit myös asettaa seuran suosituksia jäsenkenttien näkyvyyteen.

  • Toimihenkilöoikeudet
    Määrittele roolin perusteella, mitä jäsenten tietoja toimihenkilöt voivat nähdä tai muokata.

  • Kuvagalleria
    Seuran ilme esille myClubissa! Lisää seuralle omia kuvia, joita toimihenkilöt voivat asettaa tapahtumiin tai tiedotteisiin.

  • Poistetun tapahtuman palauttaminen
    Poistetut tapahtumat voidaan haluttaessa palauttaa 30 päivän kuluessa poistosta.

  • Ilmoittautuminen jäsentasoittain
    Toimihenkilö (esim. valmentaja) voi määrittää maksmiosallistujamäärän tapahtumaan jäsentasoittain.

  • Sisäiset muistiinpanot tapahtumassa
    Toimihenkilö voi lisätä sisäisen muistiinpanon tapahtumaan, joka näkyy vain toimihenkilöille. Muistiinpano voidaan lisätä tapahtuman luomis-/muokkausikkunassa.

  • Sisäinen kommentti osallistujalle
    Toimihenkilö voi lisätä tapahtumaan osallistuneelle jäsenelle sisäisen kommentin, joka näkyy vain toimihenkilöille (ei jäsenelle itselleen tai muille jäsenille). Sisäistä kommenttia voi käyttää esimerkiksi pelisuorituksen kirjaamiseen tai muuhun seuran/ryhmän toimihenkilöille suunnatun tiedon jakamiseen.

myClub-palvelulaskut#

Voit tarkastella myClubin palvelulaskuja.

myClub-palvelu lähettää kuukausittain palvelun tilanneelle henkilölle (seuran ensimmäinen pääkäyttäjä) sähköpostitse laskun. Lasku lähetetään seuran määrittelemään laskutusosoitteeseen. Laskujen tila päivittyy automaattisesti kerran päivässä klo 18:30.

Lasku muodostuu seuran edellisen kuukauden maksimijäsenmäärän sekä käytettyjen lisäpalvelujen perusteella. Laskutuksessa huomioidaan sekä ryhmissä että arkistossa olevat jäsenet.

Lisätietietoa palvelulaskutuksesta.

myClub-sopimusasiat#

Voit muokata seuran yhteyshenkilön tietoja, y-tunnusta sekä lisätä seuran verkkolaskutusosoitteen tai sähhköpostiosoitteen, johon palvelulaskut lähetetään.