Skip to main content

myClub-palvelulaskutus

Yleistä#

myClub-palvelu lähettää kuukausittain palvelun tilanneelle henkilölle (seuran ensimmäinen pääkäyttäjä) sähköpostitse laskun. Lasku lähetetään seuran määrittelemään laskutusosoitteeseen, jonka voi päivittää kohdassa Asetukset > Yleiset > myClub-sopimusasiat

Lasku lähetetään aina kuukauden ensimmäisenä päivänä. Maksuaika on seitsemän päivää. Lasku muodostuu seuran edellisen kuukauden maksimijäsenmäärän sekä käytettyjen lisäpalvelujen perusteella. Laskutuksessa huomioidaan sekä ryhmissä että arkistossa olevat jäsenet.

Jäsenrekisterinpitäjänä seuran (pääkäyttäjien) velvollisuus on huolehtia, että järjestelmässä ei säilytetä jäseniä, jotka eivät ole aktiivisesti mukana seuran toiminnassa. Tiedot tulee poistaa henkilötietolain sekä seuran omassa tietosuojaselosteessaan määrittelemien periaatteiden mukaisesti.

Mikäli laskua ei makseta eräpäivään mennessä, näkyy myClubissa toimihenkilöille ilmoitus maksamattomista laskuista. Ilmoitus poistuu, kun lasku on maksettu (maksutilanne päivittyy automaattisesti kerran päivässä klo 18:30).

Vanhoja laskuja voi tarkastella kohdassa Asetukset > Yleiset > myClub-sopimusasiat.

Lisätietoa hinnoittelusta (myClub-palvelu, lisäpalvelut, maksumuistukset) löytyy hinnastosta.

Laskutustietojen päivitys#

Kun seuran ostolaskuista vastaava yhteyshenkilö tai henkilön sähköposti vaihtuu, tulee päivittää yhteystiedot myös myClubin laskutukseen.

Seuraavat tiedot voi päivittää kohdassa Asetukset > Sopimukset > myClub-sopimusasiat:

  • Viitehenkilö: myClub-laskujen vastaanottajan nimi

  • Sähköposti: myClub-laskujen vastaanotto-osoite

  • Y-tunnus

  • E-laskutusosoite: Jos seura haluaa vastaanottaa laskut e-laskuina, tulee ko. kenttä täyttää muodossa osoite@operaatori, esim. 003712354@NDEAFIHH.