Tapahtumapaikat
Tapahtumapaikkoja hyödynnetään tapahtumailmoittautumissa ja läsnäolotilastoinnissa. Pääkäyttäjä voi hallinnoida kaikkia niitä tapahtumapaikkoja, joita järjestelmässä käytetään ja lisäksi toimihenkilöt voivat tapahtumaluonnin yhteydessä lisätä uusia tapahtumapaikkoja tarvittaessa.
Tapahtumiin ilmoittautuessa jäsenet näkevät missä tapahtuma pidetään sekä voivat myös klikata lisätietoa paikasta tai ajo-ohjeet paikkaan, kun tapahtumalle on lisätty paikan web-osoite ja/tai karttalinkki.
Tapahtumapaikan lisääminen
- 1
- Mene " Asetukset->Tapahtumat" -sivulle (kohta Tapahtumapaikat)
- 2
- Klikkaa "Uusi tapahtumapaikka"-linkkiä lisää tapahtumapaikan nimi, osoitetiedot ja klikkaa " Tallenna"-painiketta
Tapahtumapaikan lisääminen
myClub luo automaattisesti google-karttalinkin tapahtumapaikalle, jos osoitetiedot on tapahtumapaikalle määriteltyinä ja " Kartta oletuslinkki" on valittuna.
Tapahtumapaikan yhdistäminen
Jos toimihenkilöt ovat tehneet epähuomiossa samasta paikasta useamman tapahtumapaikan, voi pääkäyttäjä yhdistää tapahtumapaikat samaksi tapahtumapaikaksi seuravasti.
- 1
- Mene " Asetukset->Tapahtumat" -sivulle (kohta Tapahtumapaikat)
- 2
- Valitse " ruksilla" tuplatapahtumapaikat ja Klikkaa "Yhdistä valitut"-linkkiä. Valitse tapahtuma paikka johon valitut tapahtumapaikat yhdistetään ja klikkaa " Yhdistä"-painiketta
Tapahtumapaikkojen yhdistäminen
Tapahtumapaikan poistaminen
Pääkäyttäjä voi poistaa turhia tapahtumapaikkoja seuraavasti.
- 1
- Mene " Asetukset->Tapahtumat" -sivulle (kohta Tapahtumapaikat)
- 2
- Valitse " ruksilla" tuplatapahtumapaikat ja Klikkaa "Poista valitut"-linkkiä. Valitse tapahtuma paikka johon valitut tapahtumapaikat yhdistetään ja klikkaa " Poista"-painiketta
Tapahtumapaikan poistaminen